2011. december 25., vasárnap

Hercegnős falvédő-zsebes - Jelenlegi ára: 7 690 Ft

A termék készen van. A banki utalást követően azonnal tudom szállítani.
Méret: 72x154 cm cm
Zseb: 25x35 cm
Vékony vatelinnel bélelve.
 
Ha időd engedi nézz szét nálam!
Nagyon sok ovizsákot találsz!
Érdeklődj nyugodtan!
Vevőim véleménye:
"Nagyon köszönöm, megmondom az igazgat, hogy nem ilyet vártam. Pozitívan csalódtam, de tényleg!!!!
Gratulálok ehhez a mesteri munkához. Profi, megbízható, nagyon gyors és korrekt üzleti partnert
ismerhettem meg, s úgy gondolom még visszatérő vásárló leszek. Ajánlani tudom mindenkinek, csakis
p+o+z+i+t+i+v. "
 
"Nagyon szépen köszönöm, kedves, megbízható, lelkiismeretes, szupergyors Eladó, nagyon szép árut
kaptunk!!! Mindenkinek szívből ajánlom!!! "
 
"Tökéletes, gyönyörű áru! Nagy öröme volt benne a kislányomnak. Köszönöm. mindenkinek csak ajánlani tudom, mert korrekt megbízható és gyors eladó++++++++++++++++++++++++++++++++++! "
 
"Nagyon kedves eladó, kifogástalan terméket kaptam. A megérkezett áru pontosan a vevő kérése szerint
készült el, minőségben és küllemben is kiváló, azt kaptam, amit előzőekben a fotókon is
láttam. Köszönöm a lelkiismeretes munkát! Üdvözlettel! "
 
"Rendkívül kedves, segítőkész eladó! A termék nagyon szép, még egyszer köszönet érte, és azért is, h. ilyen
hamar elkészítetted és eljuttattad! Csak ajánlani lehet!!! +++++++++++++++++"



Jelenlegi ára: 7 690 Ft

Az aukció vége: 2012-01-09 08:34
. Hercegnős falvédő-zsebes - Jelenlegi ára: 7 690 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése